top of page
  • Writer's pictureAndrei

Pro-X

Updated: Feb 27, 2019

Saluti,


Azi o sa va povestesc despre o marca romaneasca de produse cosmetice auto.

Da, si masina noastra merita sa aiba parte de un rasfat pe masura kilometrilor pe care ii face zilnic prin caldura, frig, ploaie sau vant. Cum ea ne protejeaza, cred ca e corect sa o protejam si noi.


Si aceasta protectie va fi mult mai apreciata de masina ta atunci cand tu, cu manutele tale, si cu cele mai bune produse, te ocupi de lacul ei, pielea sau stofa de pe scaunele ei, geamurile (ochii ei), sau picioarele ei rotunjoare.


Azi o sa fac un review la produsele comercializate de Pro-X, un producator "Fabricat in Romania", ce are ca principal scop pe langa comercializarea produselor de cosmetica auto si dorinta de a influenta in bine atitudinea soferilor aratandu-le ca detaliile pot face diferenta.


Ce fac ei concret in sensul acesta? La evenimentele la care am participat am observat ca ei sustin cu bani si premii fel si fel de evenimente cu tematica auto la care soferii: pot participa la concursuri de indemanare auto, racorindu-se de adrenalina oferita de caii putere pe un traseu inchis, si nu in trafic.


In acest articol am scris despre un astfel de raliu sustinut de ei. Evenimente prin care se prezinta importanta purtarii centurii de siguranta. Iata aici evenimentul.au si o echipa de raliu, si probail mai fac ei multe si nu le stiu eu.


Produsele lor sunt intr-adevar de foarte buna calitate, si o sa le prezint prin cele 3 video-uri incarcate pe youtube pe care le-am facut special pentru a demonstra exact modul de aplicare si rezultatele pe care le ofera.


Voi incepe cu Textile Cleaner, un produs perfect pentru scaunele destul de vechi de pe #MasinaTimpului.


Daca nu ai rabdare sa te uiti la filmulet iti spun pe scurt ca scaunele care aveau pe alocuri ceva pete au ramas curate la urma fara prea mare efort.


Tot Textile Cleaner l-am testat pe un scaun foarte patat, iar eficienta lui m-a uimit. Chiar nu ma asteptam sa se duca o urma de iaurt veche de cand era fiu-miu mic (pata are vreo 8 ani iar iaurtul cred ca era cu aracet in el ca nu a vrut in toti anii astia sa se duca). Mai e si posibilitatea ca o pata sa fi fost moarta fix acum cand am facut eu review-ul la Pro-X. Norocul lor!


Am mai testat si Spray & Shine, un polish auto lichid.

Partea interesanta e ca l-am testat pe o caroserie foliata.

Ce sa spun, este un produs care aduce luciu atat partilor vopsite, foliate, cromate, dar si a plasticului si a cauciucului. Da, daca sare o picatura pe cauciuc, pe chedere, le face faine, nu le albeste ca unele polish-uri care desigur, pot fi mai bune decat acesta doar pe tabla vopsita....mie imi convine sa am un produs pentru toate suprafetele, in felul acesta castigand timp pretios pe care il poti folosi cu iubita, sotia, parintii, copiii.

Pe final, va prezint Auto Glass Cleaner, un spray de curatat geamuri, perfect atat pentru la masina cat si pentru oglinda din baie.


Textile Cleaner miroase cam urat, dar curata bine si compenseaza pe partea olfactiva Spray & Shine pe care imi vine sa il congelez si la il ling ca pe inghetata cu gust de capsuni.


Sprayul de geamuri miroase a alcool (Atentie!!! A nu se consuma daca iti place sticlismul) si curata bine, iar pe deasupra, cand ploua am observat o usoara tendinta de curgere rapida a picaturilor de ploaie de pe parbriz: asta poate fi de la el sau de la carpa imbibata cu toate alifiile le la Pro-X cu care am curatat masina dar si geamul.Cam asta a fost tot ce am avut de povestit despre Pro-X si va recomand cu caldura produsele lor.Le puteti vizita pagina de Facebook Pro-X Cosmetica si Intretinere Auto, site-ul www.pro-x.ro iar produsele lor le gasiti in magazinele Carrefour si prin benzinarii (nu stiu exact care).


Cu mare drag, Andrei Petcu

7 views0 comments
bottom of page